Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2016 20:14 - Трудностите, лошите хора и интригантите в живота
Автор: joanas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.08.2016 09:58


Здравейте!
Незнайно защо ме прихвана идеята да си направя блог, в който да разказвам за непоносимите неща, които виждам всеки ден. Например децата с богати родители или хората, които са с огромно самочувствие, което няма от къде да се гради. Познавам много хора със самочувствие до небесата. Лошото за тях е, че един ден ще се сращнат с живота и ще разберат що за нищожества са. Затова по-добре от малък да срещаш трудности, лоши хора, интриганти, за да можеш да си живееш спокойно живота без повече да те притесняават. 
Понеже често срещам трудности, лоши хора и интриганти, наблюдавам как има хора, които не са ги срещали, не им се е налагало да учат,за да искарват шестици, не им трябва упоритост и тренировки, за да са добри в спорта, не им се е налагало да гладуват,за да отслабнат. Мисля си как не е честно на другите да им е лесно, а на мен да ми е трудно във всяко едно отношение, но майка ми ми каза, че в един момент и те ще се сблъскат с живота и ще усетят как той ги поваля.
Наскоро се скарах с едни мои съотборници, които ми казаха, че нямам бъдеще в спорта. Явно са очаквали да ме сломят,но не успяха, защото аз съм по-нахъсана от всякога, за да успея. Наскоро един българин стана девети в света по ветроходсто. Треньорката ми каза, че той бил и пълен отличник в училище. Малко е трудно да влезеш в десятката в света без да си отдаден изцяло на спорта, а той е и отличник. Оказа се, че този човек ме вдъхнови или по-скоро нахъса да стана като него. Затова няма да позволя на две момченца с високо самочувствие да ме сломят и да ме откажат от целта ми. Вече ми се случи да го позволя. Затова е хубаво да срещаш трудности, защото те ще те направят силен.
Понякога  ми е жал да гледам как някой, който е получавал всичко,което иска, най накрая осъзнава,че не парите, а любовта на хората ще те направи щастлив. Това се слчува толкова често. Хората постоянно ти повтарят, че не парите, а любовта те радва, както и да бъдеш себе си. Понякога просто е трудно да бъдем себе си, а хората ти го повтарят толкова често все едно е лесно.
Е толкова от мен за днес. Ако искате да разберете рецептата на това да си победител изгледайте това видео:
https://www.youtube.com/watch?v=mgmVOuLgFB0





Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: joanas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4710
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930